Followers

SELAMAT HARI RAYA ADIL ADHA / MEREKA ♥

SARA . ME . AZWIN . MIERAH 

Okay , seriously i miss them #Rindu lah sangat ken , baru 1 hari ta jumpa dah rindu-2 bagai :3 Tak kesah lah walauapapun jua aku akan tetap sayang mereka sampai bila-2 . Tapi memang rinduu diorang , esok raya HAJI #SELAMAT HARI RAYA ADIL ADHA korang :) lepas raya haji ada yang terus naik sekolah , tapi kitaorg dapat cuti lagi dua hari , hampehh lah wehh , penat duduk rumah :P Asyik dengar mak popek popek yolah . Sikit kene panggil suh buad tu lah ni lah , Ya Allah tapi tape lah dye kan mak aku nak buad macam mana kan ? Syurga di bawah telapak kaki ibu ken ken ? Kang jadi anak DERHAKA pulak aku tanak de . Hahah :D 

Lagipun esok dah nak Raya Haji so kene lah kemas-2 rumah sikit , Ya ALLAH aku ni jenis yang tidak suka buad kerja dapur , buad pun memasak dengan basuh pinggan je lah yang aku suka , yang lain jangan HARAP lahh wehh ! Aku MALAS tak suka :P Lepas Raya Haji mungkin boleh berehat kott ? Kott lah , kalau tak jangan harap nak dapat Uptade blog , Uptade Status Facebook / Tengok notification Facebook , Uptade status Twitter , Edit blog & the other and other #Apa aku merepek pun aku tak paham . 

Korang ada perasan tak Entry aku tak sama dengan Post aku ? Ken ken ? Aku saje je nak tulis panjg-2 dulu then baru lah cerita-2 :D Hahah :P Motiff -__________-'' Tade keje langsung . Hahaha :D 

Okayy , let's we start our story about gambar kat atas tu . Okayy , bila aku tengok je gambar diorang , YA ALLAH sejuk hati aku , seriously rinduu diorangg , aku rasa diorang lah kawan yang PALING BAIK yang pernah aku jumpa aku tanak kehilangan diorang , dari MARAH aku boleh Senyum / Tergelak bila pandang muka diorang ataupun mendengar ayat-2 diorang yang kelakar seriously , kalau korang dpat kawan macam ni pun korang takkan lepaskan . Tapi apakah nasib tahun depan Sarah dah nak PINDAH :'( Okayy , sekolah tinggal 2 minggu . Rasa sekejap je dengan dye . Setahun je aku rapat dengan dye tahun lepas walaupun sama kelas tapi tak Rapat macam sekarang , aku lebih rapat dengan Dylla . Korang tak kenal Dylla siapa dye cantik tau :D Hikhik nanti ada masa aku tulis pasal dye kayy . 

Seriously aku tak boleh kehilangan mereka , tapi kalau aku pindah sekolah macam mana erkk ? 

No comments:

Post a Comment