Followers

Untittle -,-

Comel ke idak ? Comel ke idak ? hikhik  tade kene mengene punn . 

Okayy , agak lama tak uptade blog ken ? Almaklumlah orang SIBUK #Sibuk lah sangat ken ? Hahaha , fuh-2 , tiup sikit dah berusang dah , macam rumah tinggal :)



Hari ni Khamis , 3/11/2011 . Semua orang cakap NOVEMBER best ? Best ? Apa yang best , tade maknenya best ! Best pun sebab dapat cuti , tu jee ? Apa best cuti ? Tade maknenya de , cuti duduk rumah macam orang gila , BOsan giler tahap Siput . Kalau pergi sekolah tu boleh lagi berborak or apa-2 . Tahun depan aku rasa WAJIB ta  best . Sebab tahun depan kawan aku yang paling BAIKK pergi meninggalkan kami buad selama-lamanya . MUNGKINN kott ? WAJIB sedeh giler , #YA ALLAHH kau jangan lah bawak dye pergi dari hidup aku , aku harap walaupun dye dah pergi jauh , aku nak aku akan sentiasa ingt kat dye . Aku harap dye pun takkan pernah lupakan aku . Aku harap hubungan dye dengan FAKHRUL . MUHAMMAD berkekalan dan persahabatan kami tidak pernah putus . Bagaikan satu peribahasa ni BAGAI AIR YANG DICINCANG TAKKAN PUTUS :D

Okayy , sebenarnya bukan nak cerita pasal bende kat atas tu . Hari ni Balak si Sarah ni tade and kawan dye yang aku minat tu . Ntah pergi Melaka katanya . Seriously , BOSAN tahap ayam lah wehh . Hari ni kitaorg tak banyak berjalan sebab hari ni BOSAN , kalau kitaorg pergi merayau pun , nak buad apa ? TUJUAN ? Tade tujuan langsung , kalau diorang ada lah tujuan sebab nak pergi tengok diorangg ;) Hahah , hari ni ? Kalau pergi marayau nak buad apa ? Tade buad pape pun . Esok ta sabar nak jumpa diorang balik . Sesangat rinduu "dia" Hikhik . Tapi kitaorg bukan ada apa-2 pun nak rindu-2 ni . Arghh , biarlah dye . Malas nak cerita bende yang sama . Btw dye mintak number phone aku , Kau ada ? Kalau ada pun senyap :P Hahah , si Sarah ni pulak suka usik aku dye selalu cakap " Wehh , dye suka kay dohh " Aku lah , mana mungkin kan . Aku selalu cakap dengan dye " Arghh , merepek lah , tak mungkin dye suka aku lahh . " 

Esok hari Jumaat seriously cepat giler masa berlalu , aku rasa aku baru je tolak peluang keemasan untuk berjumpa dengan dye . Kenapa dohh aku tolak BODOHnye aku ni ! Dye nak jumpa malu-2 pulak , apa ke bengap nya aku ni ! Kawan-2 aku semua marah aku . Hikhik 






No comments:

Post a Comment