Followers

Eh , kenapa ?


Seperti biasa , memang aku tak tahu macam mana nak mulakan cerita . Ok apahal lakk ni ? Tetiba tajuk aku semacam lak nii . Eh ? Kenapa? Sumpah takde kene mengene dengan ceritaa , kalau tak caya kang korang baca lah ok . HAHA :D 

Tadi kan kan kite kan baca satu blog ni tau , sumpah bestt . Nama dia kan kan , Akbar Azman . Dia ni seorang yang gila twitter , facebook ? Aku baca blog dia , dia dah tak on facebook macam aku sekarang ni . Tapi aku on lah jugak kejap-kejap . Eii , dia handsome kott , awat tak caya ? Tak caya contact aku kat twitter , nanti aku bagi tahu korangg , hahah :D Malas akuu , siapa tahu twitter aku ? Nah nah pergi follow cepatt , hewhew @HazwanniWany *kayy , promote twitter , harhar*  Pelik cara aku gelakk , peduli apa aku , this is my , is this your blog ? Tidak kan , so suka hati I laa , yang You nak sibuk apahell ? Aku tak sibuk hal kau pun kan ? K , berambus jauh jauh . *Eh , tu bukan kata ganda ke ? Sepatutnya kene ada dash kat tengah-tengah tu haiyo , kalau mama rock baca ni mampus kene marahh , banyak kesalahan BAHASA MALAYSIA *  Ok , stop merepek . Sebelum aku merapu dengan lebih panjang . Terdapat banyak bende kosong yang telah ditaip tadi ye . Itu telah membazirkan masa saya . Harrrrr~ 

Actually , nak bagi tahu ni , aku dah jarang on facebook . Aku on tu on , tetapi jarang layan orang and jarang menguptade status di facebook lagi , aku sudah banyak menguptade di twitter yeahh twitter . Eh ? Kenapa ? Kenapa twitter , i don't know whyy . I think twitter bestt bagi aku sekarangg , sekarangg . Maksudnye aku dah jarang membuka facebook aku dengan friend request yang terbiar . Eh , kekadang aku rinduu jugakk tak on facebook . Yelahh , facebook paling best sebab boleh chat , twitter apa je pun ada ? Eleh , facebook pun kekadang sapa je nak chat dengan aku ? Tu yang benci tuu . Tengok aku kat twitter , relexx jee , takde siapa pun yang tweet-2 dengan aku , cuma RT , Uptade twitter . Hambekk kau , sumpah takde kerja bila kat twitter . Tengok tweet yang best-best lepas RT hahah , best apa . Daripada facebook , keluar notification dok keluar orang LIKE jee ==' Menyampah akuu . Kalau twitter ni takde pun notification :) 

Marilaa ramai-ramai kite serbu twitter :) Kite tinggalkan facebook macam mana kite tinggalkan myscape .. HAHAHAH *Gelak JAHAT 3:D* Ok , mesti korang tak paham yang sedang aku repekkan , kan kan ? heyy , korang nak tengok tak blog AkbarAzman yang aku cakap tu . Pandai-pandai lah korang cari kat post aku ni ok ? Kalau jumpa , yeahh give yourself a big clap babehh , yang tak jumpa tu Try your best dearr, Kbaii :*


No comments:

Post a Comment