Followers

Ohh , GOD :/

image

Ohh , godd . Sekarang ni kalau pergi mana-mana blog asyik dengan blogskin jee . Apa best pakai blogskin ? tak best langsung ok ? Sebab ? Sebab ? Nak tahu ke ? Meh sini kite bagi tahu , antara sebab tak best pakai blogskin , Satuu ! Kene editt ikut code-code yang boleh memeningkan kepala --' Dua ! Ramai sangat yang pakai blogskin and blogskin yang kite pakai sama dengan orang lainn , itu yang paling tak bestt . Sebab tu aku telah berhenti memakai blogskin , and aku pun tak galakkan kawan-kawan aku untuk memakai blogskinn . Nak bagi pesanan kepada yang tak suka COPYCAT yang pakai blogskin . Heyy , korang jangan nak main tuduh je orang tu COPYCAT engkauu , sebab blogskinn , kite cari tempat yang sama and kite tak tahu yang dia dah pakai atau apaa kee . So kepada yang tak suka COPYCAT korang pakai lahh templates biasa dohh , untuk mengelakkan bergaduhann . 

Aku lagi suka pakai templates , sebab ? Sebab ? Sebab bestt , suka hati nak edit acano pun , tak sama dengan orang lain . Kan kan ? Kalau nak pakai blogskin pun kekadang jee . Tu pun ikut mood . Biasa laa , aku ni bukannya betul sangat punn --' Tahu tak aku dah edit kawan aku punya blogg , dua orang ok . Dua dua baik gila dengan akuu , semua masalah aku semua diorang tahu , paling tahu sorang saje , sebab dia paling rapat dengan aku . Actually , aku penat gila sebab hari ni aku sibuk sangat sangatt . Aku mintakk dapat lahh jumpa bende yang aku tengah cari cari sekarang ni ! Eii , memang susah gila nak carii . Penat aku dengan kawan aku carii . 

Btw nak bagi tahu , hari ini kan , my grandma sakitt . And now dia kat Hospitall , Hope dia oks ajee , dia takde pape . Kalau dia tahan wadd acanoo ? Alahh tak bestt laa , takdoo dio tak best lah rumah ni . Hemm , to all my pak cik-pak cik and mak cik mak cik jangan risau ok ? I will take care of Opahh :) Tapi kalau mak cik and pak cik balik ok jugak sebab aku rasa kalau diorang balik wajib opah sihat walafiatt :D opah selalu macam gituuu . Heyy , korang doakan Opah saya ok ? AMINN :')

No comments:

Post a Comment