Followers

Selamat Tinggal alam form 2 , SELAMAT tinggal SARAH :(


Pejam celik , pejam celik dah akhir tahun . Pejam celik pejam celik aku dah nak masuk form 3 lepas ni dah tak boleh main-2 lagi dah , lepas ni kene banyak berusaha . Lepas ni aku dah kene menghadapi peperiksaan yang amat menakutkan , iaitu PMR . Okayy , tahun depan PMR please be nice with me .  Aku harap tahun depan aku dapat lah belajar dengan ketiadaan seorang kawan . Kawan yang sangat baik dengan aku . 

Tahun depan dye akan berpindah ke Seremban . Dekat ? Ya memang dekat , tapi nak pergi dengan apa ? Jalan kaki ? Kalau boleh setiap minggu aku nak jumpa dye . Tapi sekrang ni kan dah maju , kite boleh wc right ? Tapi sekadar wc mana dapat lepas kan rinduu ? Aku tak tahu macam mana aku tahun depan ? 

Dear Sarah 
                Ya Esok ialah hari terakhir kau kan ? Kau rasa kite dapat berjumpa lagi tak ? Kau rasa kite akan berkawan sampai bila ke ? Kau rasa kau akan lupa aku tak ? Kau rasa aku akan lupa kau tak ? Kau rasa kau akan sayang aku lagi tak ? Selepas kau akan pergi ke sekolah baru kau yang kat seremban tu ? Kau rasa kau akan gembira tak dekat sana ? Kau rasa kau akan macam kat sini tak ? Buad hal , buad gila . Kau rasa ? Okayy , just forget it all my questionn , all the question that i ask is so nonsense . #Betul ke yang aku merepek tu ? Kau rasa kite dapat berjumpa lagi tak ? Itu tidak mungkin terjadi kan ? :') Okayy , seriously , i'm like a crazy sebab kehilangan kau . Okayy dua bende yang aku tak lupa pasal kau , satu . Ingt tak time kite berebut pembaris sampai kene marah dengan Mama ? Kedua Ingt tak kau tengah main-2 dengan shafiqka time tengah study group then kau terjatuh kerusi and lagi satu kau jatuh kerusi jugak masak akhir tahun ni . Memang aku tak boleh lupakan . Muka kau time tu like menahan sakit , aku gelak macam orang giler tahu tak ! Aku tak dapat nak tahan gelak aku , memang lawak . Aku rasa kau , azwin , mierah yang senang buad aku gembira bila aku tengah sedeh . Kau pernah cakap yang kau susah nak nangis kan ? Tapi hari ni kau dah nangis . Depan mata kitaorg , sebab si Fakhrul tu ! Aku pun geram jugak tengok dye ! AKu rasa ni lah PERTAMA kali aku tengok kau nangis , yang tak boleh bla kau menangis kat tandas dohh . Time tu aku dengan dylla pergi pujuk kau . Tapi kitaorg jenis yang tak reti nak memjuk orang ni , kitaorg asik gelak je sebab tak tahu macam mana nak pujuk kau . Then lepas tu kitaorg dapatkan bantuan awinn . Awin pujuk kau , kitaorg buad lawak , then kau pun bangun then senyum kat awin . Kau tahu tak ? Kitaorg risaukan kau , sebab tu kitaorg carik kau :') Kitaorg tanak kau menangis . Kitaorg sayang kau . 

Ingt lagi tak time kau buli aku sampai aku nangis , aku relakan diri aku dibuli . SAKITT DOHH , time tu memang aku geram sangat dengan kau ! Tapi apakan daya , aku ni dah lah lembik , kau selalu cubit aku , tujal kepala aku , kite gurau memang kasar giler lahh . Memang best lahh . Kalau dalam kelas tu meja kite lah paling lawa kan ? Macam-macam kite hias . Dengan gambar kite lah and macam-2 lahh , aku jelous tengok meja kau , cantikk dohh . Meja aku serabut je lebih . Kalau nak dibandingkan semua meja dalam kelas tu , meja kita lah paling kemas sebab still ada palstik and alas meja dye lagi . 
Hah , ingt tak time kita gaduh ? Kita tak bertegur . Then kau asik dengan Afiyani je , aku sangat jelouss sebab kau asik dengan Afiyani je , time kite gaduh tu kadang-2 aku rehat seseorang je . Tade siapa teman aku pergi beli makan . Aku tak tahu nak bercakap dengan siapa ? Kau dah larikan diri dari aku , aku tak tahu nak cakap dengan siapa . Time kite gaduh tu kalau boleh kau lagi nak jauh dengan aku , aku terpaksa duduk sorang-2 . :'( Okayy sangat lah sedeh . Thenn , aku mintak maaf kat kau , aku meraung . Lepas tu Jumaat tu kita makin lama makin rapat macam biase . Dalam makmal sains pun duduk sama-2 time tu . Kau dah tak duduk dengan AFiyani . Memang aku suka sangat dohh ! 

Ingt tak 1st sekolah , aku , dylla , kau . Kelas kau jauh , kau masuk kelas pandai . Then , masing-2 tade selera nak makan . Lepas tu tetiba cikgu buad pegumuman ada buad rombakkelas pulakk . Then , cikgu masuk kelas kitaorg cakap yang kau , mirah , mira akan pindah kat kelas kitaorg . Okayy  orang yang paling gembira ialah aku dengan awin masing-2 berebut nak duduk dengan siapa , nak duduk dengan siapa . Last-2 aku duduk dengan kau , then mirah duduk dengan awin . Mira duduk dengan shafiqka . Lepas tu kita makin lama makin rapat , masing-2 selera makan pun dah makin bagus , masing-2 makan banyak kott . Hahaha , siap bawak kelas lagi . Then , lama-2 tu dah biasa dah sampai lah ke akhir tahun ni . Buad sekolah tu macam bapak sendiri punya , masing-2 dah pandai buad hal dah . Haha :D Dulu budak skema , penakut nak buad hal . Otak pun dh jadi makin gila sejak tubuhkan group SASAW :))

Okayy , tu je yang mampu aku cakap kat kau . 

Sincerly
HAZWANNI HAZMAN



No comments:

Post a Comment