Followers

Header

1st
This header is for Eiya tapi dye dah tak pakai dah header ni sebab dye dah pakai blogskin . 
Then , dye pakai blogskin punya header :) Tapi tapelahh , janji aku buadkan untuk dye :D

2nd

Okayy ni , Sarah punya . Aku edit and buad kan header untuk dye . Aku edit and buad header ni sebab dye kawan paling baik aku , then tahun depan dye dah nak pindah dahh . Dye janji dengan aku dye takkan 
tukar apa-apa pun yang aku buad kat blog dye ni :') 

3rd

Okayy , ni Nad punya header . Dye ada tulis status macam ni "Siapa yang baik hati ? Boleh buatkan header blog untuk kita ? Anyone ? Kita tak reti laaa awak -,-" Then aku pun try lah tegur dye . Aku offer nak buadkan header untuk dye , then dye bagi satu link ni dye nak header macam tu . Then aku pikir macam mana budak ni buad header macam ni erkk ? Lepas aku terpikir tulisan macam yang nad nak tu , ouhh rupa-2nya kat paint then aku buadkan lah untuk nad , apa salah nye menolong right ? Hihi :*

Kalau nak HEADER , mehh sini bagi aku yang simple jelahh . Korang kene baik dengan aku . Wahh , boleh buad bisnes ni kan ? Hahah :D Tapelahh terima kasih je , aku buad ni semua ikhlas dari hati yang suci :) Kalau Buntang aku tahu ni agak-2 dye bangga tak ? HAHA :D Perluu ke ? -,-'





No comments:

Post a Comment