Followers

Himm ♥


Fuhh , lama dah tak menguptade blog yang usang . And aku pun dah tukar kembali kepada tempalates . Aku dah pakai blogskin . And aku punya blog pun dah berwajah baru . Harituh aku demam , memang takkan dapat nak uptade blog langsung . Demam aku sangat teruk , so tak dapat nak onll . Sebenarnya , bukan nak cerita pasal ni semua . Btw memang banyak sangat bende nak cerita tapii . Lain pulak pergi topiknya karang . :)

Okayy , semalam 7/12/2011 . Hari Rabu :) Yuhuuu , kitaorg video call siott . Bapak bestt :) Okayy serious kitaorg memang tak bercakap sebab takut mak atau sesiapa dengar sebab masing-2 tade headphonee . HEHe , tak kesah lah janji dapat tengok muka dye . YEahh , mula-2 aku tak nampak muka dye . Dye nampak muka aku . Sebab time tuh dye kat rumah kawan dye . Aku tak tahu kenapa dye tanak bagi tengok muka dye . Gelapp je dohh , tapi takpelahh . Then , dah lame-2 tuh , dye bagi tengok muka dye . Okayy , aku sangat maluu tahap ayam lahh . Macam orang bangang aku kat rumah ni . 

Malam tadi memang the best lahh . Malam ni tak tahu nak buad lagi ke takk . Malam tadi aku sangat gila . Pakai tudungg bolehh . HAHAH :D Dye tanya kenapa pakai tudung pagi-2 buta ni ? HAHA :D Biasa lah kan aurat . Serioussly , sekali video call tak puas langsungg :( Harap malam ni boleh lahh video call lagi dengan dye :)) Malam ni dye kat rumah dye sendiri . Time video call tu aku banyak buad muka . HAHA , maaf tade gambar kami . Kami sangat maluu and dye punya gambar tak berapa clear lahh . So tak dapat nak snapp :)) 


No comments:

Post a Comment