Followers

Capital F dah datang balikk :')

Heyy , korang tahu tak sejak dua menjak ni . Capital F sangat rapat dengan aku . Memang lah dulu kitaorg pun rapat , tapi sekarang kitaorg rapat sangat lainn . Kitaorg asyik cerita pasal jodoh lah apalaa . Aku selalu suruh dye carik awekk . Then , dye mesti bagi macam-2 alasan . Serious aku cakap aku nak tengok dye ada aweekk :') Tapi apakan daya . Dye ni ramai yang minat kat dye tapi sorang pun dye tak sangkut . Nak tengok tak kitaorg chat apa semalam ?

Semalam , dye tanya aku . Kenapa lah kau cepat sangat ada BF , dye boleh tanya kenapa aku tak tggu dye . Aku dah tggu dye lama dah . Dari awal tahun sampai lah aku dah Couple dengan Capital A aku ni hah . Tapi mungkin bukan jodoh kitaorgg . Aku tak tahu pulak yang dye ada feeling kat aku . Kalau tak sebelum cuti sekolah harituh aku dah couple dengan dye dah . Apalaa . Sedangkan time birthday dye tuh aku masih single . Time aku tengah single tu kitaorg selalu jumpa . Dye hanya mampu tersenyumm dekat aku jehh . Dye boleh cakap kenapa aku tak bagi tahu dye yang aku single . Eii , giler ke aku nak bagi tahu kau . HAHA :D And adalahh kitaorg chat atas-2 tuh . Aku cakap kau cari lah awekk . Dye cakap dye tanak sebab nak rasa kasih sayang aku . And dye suruh aku doakan supaya dye tade awekk . Apalaa dye ni . Haha , tapelahh yang penting dye kawan lelaki aku yang paling-2 baik dan paling-2 aku sayang . Hey nak tengok kitaorg chat lagi tak ?

Okayy , yang penting dye cakap dye nak tggu aku :') Tapi sampai bila ? Sampai bila ? Aku sendiri tak tahu aku punya hubungan dengan Capital A sampai bilaa . Kite tengokk jelahh yeaa F . Walaupun kau dah ada awek macam mana sekali punn aku akan tetap sayangg kauu . Kau ingt tu AKU SAYANG KAUU . 


No comments:

Post a Comment