Followers

Alhamdulilah , dapat melupakan dia .


Alhamdulilah , dengan izin Allah , aku dah dapat lupakan dia walaupun iainya amat perit bagi aku untuk melupakannya . Siapa yang aku dapat lupakan tu ? Aku takkan mention nama dia kat sini , sebab aku tanak sesesiapa pun tahu pasal ni . Hanya aku and kawan-kawan aku je yang tahu . Aku tanak libatkan sesesiapa pun :) Lagipun aku malas nak mention nama dia , sebab aku bencii ! Aku benci dengan orang macam tu tahu tak ? Tak reti nak pikir perasaan orang . Kalau dah tahu tak sayang kenapa accept , bodohnyee . Lain kali kalau tak sayang tak payah cakap sayang ! Ok , mulai sekrang aku nak mulakan hidup baru . Dah takde nak bercinta-cinta dah . Melainkan Allah menemukan aku dengan jodoh aku . Kite tak boleh nak lawan takdir right ? Cousin aku cakap , ramai yang couple sebenarnya melawan takdir kan ? Sebab allah dah tentukan jodoh kita , ada ke patut kite pilih sendiri ? #Paham tak apa aku nak sampaikan ni ? Kalau kurang paham takpelaa . 

Ok , lagipun aku happy dengan status aku sekarang ni . SINGLE . Yeahh , SINGLE IS BETTER THAN COUPLE . Aku ni kekadang bukan boleh percaya , kekadang aku cakap tanak couple aku still nak couple lagi . Tapi serious aku cakap aku dah takut gila nak couple . Sebab aku takut aku kecewaa . Ya Allah . Tapi kalau jumpa yang boleh buat aku happy alhamdulilah .Lagipun sekarang ni time belajar right ? So , kite teruskan belajar . Jodoh ? Tak kemana lahh . Kau pergi mana pun , kalau allah dah tentukan jodoh kau dengan someone tu mesti itulaa jodohnyaa . Memang tak boleh nak tukar lagi dah . Melainkan korang melawan takdirr . 


No comments:

Post a Comment