Followers

HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II


Ok , hari aku nak join satu contest . HafizZainal's Contest-Senyuman Mahal II . Nak kenal tak siapa Hafiz Zainal tu ? Nampak gambar kat atas tu ? Tu laa dia . Handsome kan ? Nak dengar suara dia ? Mehh Sini tengok , serious suara dia sedap . Ok , aku ni nak join contest ke nak promote abang Hafiz ni ? HAHAH :D , Ok mula-mula memang sangat takut nak join contest ni sebab takut nanti orang cakap " Ee , bajet gila yang senyuman kau paling mahal " aku try beranikan diri aku untuk join contest ni . Aku jumpa contest ni dari satu blogg :3 Ok , blog tu cantekk :)) Ok , lets we starts mengikut syarat yang ditentukan oleh abang Hafiz , kalau korang nak join contest dia . Ni link dia HafizZainal's Contest - Senyuman Mahal II . Ok , jangan lupa join tauu . :)


Ok , mehh kite tunaikan syarat ke-empat abang Hafiz :)

i- Ceritakan kenapa anda rasa gamba senyuman
anda ini adalah senyuman mahal ?
Kerana saya rasa senyuman ini ikhlas dari sudut hati saya :) 
ii- Kenapa anda berminat utk join contest nie ?
Sebab saya teringin nak tahu mahal ke senyuman saya ni ? #Kay perasan . 
Ok , suka hati orang nak kutuk apa pun saya still nak join contest ni sebab nak tahu betapa mahal
Senyuman saya ni :))
iii- Apa 1st impression korang terhadap org yg pakai braces ?
Braces ? Tidak berminat langsung , kerana memakai braces ialah 
mengbah ciptaan Allah :)

Ok , syarat terakhir :) Kita main tags-tags jom , memerlukan 3 orang untuk ditags , ok kite tengok sapa yang kene :))



TARIKH TUTUP PENYERTAAN 
Expired date : 10/2/2012 sebelum pukol 12 mlm


No comments:

Post a Comment