Followers

Mereka ♥


 Ok , hari ni tetiba tergerak hati nak cerita pasal mereka . Ok , seriously sayang mereka sangat-sangat . Boleh tahan sayang lah jugakk . Ok , kalau ada diorang boleh laa aku keluar rumah ambik angin kampung . Kalau tak asyik dok dalam rumah jee . Haiyoo , tension doll . Ok , yang paling aku sayang gila yang lelaki tu . Sebab kalau takde takde makne lah aku nak keluar rumahnya , yelahh aku ni bukannya reti bawak motor soo , siapa nak bawak aku ? Yang perempuan dua orang tu memang wajib bersama . Kalau diorang pergi jalan-jalan aku mana nak campakk ? Susah kan kalau tak reti bawak motor ni kan ? HAhaha , bukan tanak bawak just takut jee .

Hari ni paling best gila jalan kampung sebab ? Sebab hari ni jalan jauh gila . Serious tak pernah jalan sejauh ituu dohh . First time that ever , maksud aku jalan jauh naik motor . Aku dengan Aish apa lagi cuak nak mampus sebab dengan takde helmett nyee =.=' Ya Allah tawakal jelaa . Kalau terjadi pape pun redha jelaa , kalau ada polis pun redha jelaa . Balik wajib kene marah =.=' eii , tanak wehh . Apa lagi kat jalan besar tu pecut laa . HAHAHA :D Best lah jugakk .

Serious tak tahu nak cakap apa lagi pasal dioraang . Hah , yang si Aish suka menyibuk dalam bilik tauu . Dia suka join kitaorg tauu . Dia seorang je lelaki tauu . Hebatt tak dia ? Dia handsome kan ? Heheh , aiyoo kalau aku bagi dia baca blog aku ni gerenti kembang habis punya laa . HAHA :D Okbaii , malas nak menaip lagi . Nytee :*


No comments:

Post a Comment