Followers

Ok , sakit Hati !


Ok , akhirnya aku dah tahu siapa awek baru kau . Alhamdulilah , cepat kau jumpa jodoh kau yang betul kan ? Yelah , perempuan tu baik , matang . Tak macam aku tak matangg langsungg . Yelah aku ni mana padan dengan kau . Korang sweet couple dohh , serious aku kata . Sweet gila , sweet tahi kucing :P Menyampah wehh tengok korang . Lain kali kalau nak dating ke apa ke tak payah nak buat depan aku . Mata aku ni tak boleh nak tengok bende-bende macam tulaa . Benci tahu tak ?

Serious aku dah tak boleh nak pandang muka . Tadi lah aku lepaskan segala geram aku . Aku pandang kau lama gila . Mata aku takde kat tempat lain . Mata aku kat arah kau je tahu tak ? Kau ada tahu ? Tidakk weh tidakk . Kau tahu betapa sakitnya hati aku bila kau pandang belakang tapi bukan pandang aku tetapi kau pandang perempuan tu . :/ Ya Allah , Betapa peritnya aku ingin melupakanyaa :/ Bantulah aku untuk melupakannya , dan pergi jauh dari hidup ku . Aku tak sanggup untuk menanggung segala dugaan ini :/ 

Dah ramai kene reject dengan aku sebab kau wehh , sebab kau . Ei , kenapa lah time aku couple dengan kau haritu aku tak accept je budak yang selama ni aku sayang gila . Kenapa ? kenapa ? Haihh , jadi scandal aku pun okay jugak haritu . Tak payah aku nak pedulikan kau sangatt . Kau hampeh lah wehh . Dah lah malas nak cerita pasal kau lah lelaki . Malas nak mention nama kau kat blog aku ni . Kang malu kang . Malas nak menjejaskan nama BAIK kau tu . :P Okbaii . 

No comments:

Post a Comment