Followers

Kesedehan yang melampau :(


Untuk pengetahuan korang aku kan baru clash dengan orang yang paling aku sayang gilaa . So sekrang ni aku susah nak terima mana-mana lelaki . So korang jangan lah nak paksa-paksa aku . Aku tak suka , bagi aku lupakan dia dulu . Memang susah untuk aku lupakan dia . Sebab aku terlampau sayang dia . Ramai yang bagi semangat kat aku , tapi semuanya hanya sementara . Aku rasa diri aku sangat lemah , lemah sangatt . Susah sangat untuk aku lupakan dia  . 

Sejak aku clash dengan dia aku dah mula takut dengan couple . Aku takut hati aku disakiti . Selama ni aku tak kesahh , sebab aku rasa biasa je . Tapi kali ni aku rasa sangat tertekan dan sangat sangat sedeh . Selalu kalau sedeh pun kejap-kejap je  . Ni dekat nak berapa minggu dah . Sejak akhir cuti sekolah sampai lah sekrang ni . Aku asyik pikir pasal dia je . Haih , aku tak tahu macam mana aku nak buang perasaan sayang aku kat dia tu . 

Setiap kali aku ingatkan kata-kata yang pernah dia cakap kat aku , aku akan mula nangis . Setiap kali nampak dia or dengar lagu-lagu yang pernah dia kasi kat aku mulalah aku nak nangis . Tengok betapa susahnya aku nak lupakan dia . Aku sangat rinduu suara dia , rindu nak dengar dia panggil aku sayang . AKU SANGAT RINDUU DIA , WALAUPUN AKU SELALU JUMPA DIA KAT SEKOLAH TAPI AKU TAK DAPAT NAK LUPAKAN DIA . Kalau di sekolah aku akan buat-buat lupa kat dia . Tapi sebenarnya dalam hati aku ni asyik ingatkan dia sahaja . Arghh , takpe jodoh tak kemana . Mungkin dia tak sayang aku . Tapi mungkin aku akan jumpa orang yang betul-betul yang sayang kat aku :')

No comments:

Post a Comment