Followers

Perlu ke berjumpa dengan dia ?


Wahh , lama tak upatde kan ? Sebab aku sibukk . Memang takde masa nak bukak blogg . And sekrang ada pembaharuan pada shoutbox , oppss not shoutbox buat cbox . Shoutmix dah tak boleh pakai kan ? Hemm , ok finee . Aku benci pakai cbox sebab aku tak paham langsungg -,-' Ok , now bukan nak cerita pasal cbox atau shoutmix . Sekrang ni aku cerita pasal si dia yang telah meninggalkan aku :( 

Ok , rabu haritu starts sekolah kan ? Ok , sampai-sampai sekolah terus nampak dia . Wth ? Erhh , benci pulak aku menengok muka dia yang tak bersalah tu ! Aku sabar je lahh . Aku yakin aku boleh lupakan diaaa . Yang aku tak boleh blaa tu hari-hari pulak tu nampak diaa . Aku tak tahu kenapa ? Eii , aku rasa nak cekik-cekik je dia suruh pergi jauh dari hidup aku . Aku tanak tengok mukaa dia . Setiap kali nampak muka dia , aku akan cerita kat kawan-kawan aku pasal kisah lama kitaorg . Then kawan aku akan marah . Suruh lupakan dia . Erhh , kawan-kawan aku semua nak aku happy . Tanak sedeh-sedehh . Thankss kawan-kawan . Time malam aku clash dengan dia tu adik aku yang bagi semangat kat aku . Kalau tak aku tak tahu lahh . Mesti aku harus tanggung sorang-sorang keperitan ini . #Wahh , jiwangg :3 HAHAH :D Tape aku still happy walaupun takde dia . And aku dah bertekad dah tanak ada pakwee . 

Ok , haritu Sarah ada cakap dengan aku . Kalau dia mintak couple balik acano ? huihh ? macam mana erkk ? Ok , takkan accept sebab dia dah buat aku sakit hatii . Lagipun ustazah kata kite kene lah jual mahal sikitt . Baru lah harga diri kite ni Mahal ! Okbaii , tak boleh panjang-panjang . Nak study and buat homeworkk . Ni pun sebab sabtu . Sebab tu dapat onl :3

No comments:

Post a Comment