Followers

Awesome sayanggg :)














  Bismillahhirahmanirahim :) Alhamdulilah dapat jugak aku menaip di blog yang tak seberapa untuk meluahkan perasaan akuu . Hmm , sejak masuk 2013 ni hidup aku penuh dengan kesedihan :') Aku tak tahu kenapa , buat masa ni belum ada yang membuat hati ni gembora seperti dulu . Kalau bolhe setiap hari nak nangis , nangis , nangis dan nangiss :'( Sejak aku masuk KV takda siapa boleh faham perangai akuu . Bila aku merajuk mula cakap aku ni macam2 . Habis tu korang merajukk ? Aku gurau sikit dah touchingg . Kau tahu tak macam budak2 ? Korang dah besar wehh . Please be someone yang berfikiran matang ? Dan jangan jadi seorang yang berfikiran sempitt ? Jangan cakap orang je tahu . Weii , biar muka buruk jangan otak takda sayangg . Post ni aku tak tujukan kat sesiapa , but it for luahan perasaan aku . Aku nak cakap kat korang , nanti korang wajib akan perli aku bagai . Wei tahu aku ni tak baik macam korang . dalam kelas tu aku boleh ngam dengan sorang budak je . It's rainbow . Sayang gila kat diaa .

  Time first time masuk sekolah semuanya baik , bila dah dekat nak 4 bulaan . Semua tunjuk belang . kurang ajar dengan akak2 form 5 ? Weii , tahu kau ada back up besar kat luar sana . Tapi tak payah lah sampai nak kurang ajar dengan akak2 . Hormat doh ? Memang tak reti nak hormat erkk ? Hmm , bila aku taknak masuk campur korang gaduh . Marah , aku malas nak gaduh . Macam budak kecik SIAL . Tak malu ea orang pandang ? Weii , sepatutnya kita ni satu kelas perempuan , boleh hidup dalam keadaan yang tenang . Ramai cakap kelas kos best bagai , tak weii . Kelas kita sangat2 lah macam puaka . Dah lahh , that all . Aku dah malas nak cakap pasl budak kelasss . Hmm .


No comments:

Post a Comment