Followers

Sekolah baru kawan baru :)





Bismillahirahminirahim , alhamdulilah akhirnya .. Dapat jugak aku memahami perangai budak kelas aku . 1 KOSMETOLOGI :) We are happy good lucky . Kelas kitaorg semua terkolong dalam kalangan perempuan sahaja . Memang sah2 takda lelaki . Okay , dulu memang aku serabut dengan budak kelas ni . Sebab macam2 terjadi . Gaduh sana , gaduh sini . tak puas hati bagai lahh . And now seorang je penyebab kelas ni jadi huru hara . Kalau tak kelas ni aman sahaja tanpa si diaa .. I can't sebut nama dia kat sini . Ia amatlah berbahaya :) Hope kitaorg dapat kekal sampai 4 tahun bersama . Macam ragam korang boleh tengok bila masuk kelas ni . Almaklumlah semuanya perempuan . Haih , kekadang tu ada suka ikot kepala dia je . Tak fikir kepala orang . Takpa mungkin ini dugaan bagi kelas kitaorg . Hope persahabatan 1 KOSMETOLOGI kekal . Pejam celik pejam celik tak sangka yang kitaorg dah bersama dekat nak 5 bulan lebih . Bermacam kitaorg harungi bersama , gelak tawa , marah , nangis . Aku pun dah mula selesa dengan diorang dan asrama . Actually aku tak tahu nak cakap apa daaa .. Hoh , kelas kalau semua perempuan mesti semuannya akan jadi kelas kuat mengumpat right ? HAHA , almaklumlah perempuan kan ? Okay ayat aku terabur gilaa . HAHA :D 

  Nak story sikit time first intake dengan second intake berjumpa ...
Tahu tak , kitaorg selalu pergi koperasi sama2 .Rasa macam satu kelas pergi koperasi serang koperasi . But now ? Dah takda , semua dah ada puak sendiri .. Dah takda nak serbu koperasi sampai 30 orang . HAHA :D it;s okay lah kan ? Dulu punya cerita dulu , sekarang dah takda . But we still rapatt .. 

No comments:

Post a Comment