Followers

Apa semua ni ?



How long time aku tidak menguptade blog ni . Harini nak buat luahan sedikit . Aku harap sangat benda ni takkan jadi masalah besar . 
       
    Dia pernah berkata if you want that guys you just take it . Tapi sekarang ? Dia jelous lepas aku dapat Fb that guys . Baru dapat FB bukannya couple sayangg ? What wrong ? Okay , kita dah besar kenapa perlu bergaduh ? Atau sakit hati sesama sendiri pasal lelaki ? Okay , kalau kau nak dia balik , ambek lahh , aku tak kesah . Sebab aku taknak , aku tak kesah boleh cari lain . Aku tahu kau masih sayangkan dia . Yea , korang mengenali antara satu sama lain terlebih dahulu berbanding aku :/ Aku taknak jadi perosak , perampas :( Aku taknak bergaduh , kita satu kelas kan ?? Aku harap sangat kau tak bremasam muka dengan aku :(

HOPE IA BAIK-BAIK SAHAJA . 

No comments:

Post a Comment