Followers

Raya Tahun Ni :(



Cakap pasal RAya ? Hah ? Langsung tak best tahun ni , takda langsung mood nak raya . Nak pergi rumah kawan pun tak dapat . Sebab nya !! Ee , nak bagitahu sebab ni lah aku geram sikittt ! Terpaksa beraya kat MElaka sampai habis cuti . Sakit hati kot . Macam aku ni takda kawan jekk ! Aku nak jugak jumpa kengkawan aku . Dapat apa duduk MElaka ni ? Dapat penat jea , bukannya berjalan raya punn .. Duduk rumah macam orang bodoh . Sebabnya ABAH busyy! Tak faham apa yang busy sangattt ? 

Hemm , sakit hati ah malam ni tak dapat pergi open house rumah best friend aku . Macam taik ! Arghh , maaf bahasa kasar . Sebab dah tak tahan geram . Tangan ni rasa melayang-layang je nak lempang oranggg !! Klahh , nijelahh untuk harini . SAKIT HATII ! 


Mood Kurang Baik 

No comments:

Post a Comment