Followers

4 year have been blogger


This is my life , sebenarnya dah jarang uptade blog , sebab-sebabnya dah duduk asrama , dulu time baru nak up sumpah aktif , fanatic gila dengan blog . Actually jenis aku ni suka sangat baca blog orang , tapi blog aku tah pape . HAHAH , bila baca blog orang tu rasa best sangat . Bila nak dibandandingkan denganblong sendiri . Hemm , apa aku buat dengan blog aku ni pun aku tak tahu lahhh . Blog dah tak teruruss --' 

    Pengalam aku jadi blogger , hemm . Dulu time Aktif ramai mintak tolong aku buat kan header , editkan blog semua . Sekaranggg dah ttakda dahh , dah tak fomous untuk blog dah . Sekarang ni dah tak macam dulu . Sekarang dan dulu lain . Lain sangat . sangat sangattt . hahah ,  actually tak tahu nak cerita pasal apa kat uptade kali ni . Bosan sangatt , sangat , sangat , sangat ==' Keyhh , merepekk . :) Klahh that all for today okayy gaisss :) LOVE YOUUU 

No comments:

Post a Comment