Followers

Tak faham dengan perasaan sendiri :/


Bismillahirahmanirahim :) Aku tak faham dengan perasaan aku sekarang ni . Aku rasa nak get back balik dengan dia , tapi dalam masa yang sama aku dah taknak terima lelaki buat sementara dalam hidup aku . Aku rasa dia boleh jaga akuu . Hm , dia sangat pandai jaga aku . Pandai ambik hati aku sebenarnyaaaa , tapi tak faham kenapa aku ni break dengan diaaa . Aku sendiri pun tak tahu kenapa dengan aku ni ? Menyesall ? Ada lah jugak aku lepaskan orang yang betul2 sayang kan akuu . If aku tak terima dia dalam masa terdekat ni , aku akan hilang oran yang betul2 sayang kan aku buat kali kedua . Keputusan bodoh aku telah membuatkan aku kehilangan orang yang betul2 sayang aku buat kali keduaaa . 

    Minggu ni balik sumpah aku marah sangat dengan diaaa , marah sangattt . Sebab dia post gambar dengan perempuan lain . Dulu dia pernah berjanji dengan aku , taknak dan takkan tegur perempuan kat sekolah tu . Tapi sekarangg ? Siap bergambar lagi hah kauuu . Tapi kenapa aku perlu jelous ? Sedangkan aku jugak yang lepaskan dia ? Beul jugak cakap diaa ? Aku yang lepaskan diaaa ? kenapa aku perlu ambik kesah pasal dia kan ? But diri ni rasa , dia sangat memerlukan diaaa :( Sangatt . Mr . Crushh ? Hm , tak boleh kot nak buat apa yang dia buat kat aku . Aku w/ Mr.Crush tu hanya boleh jadi kawan . Mr. Crush takda tanda2 menunjukkan ambik berat tentang akuu :( Tapi aku minat diaaa . Hah , Terima lah orang yang betul2 sayangkan kita , buat apa menunggu orang yang belum tentu sayang kita kan kan ? Daer bloggie , yess i still need Mr . MSA , So how ? Aku ke kene cakap aku nak get back ? Macam malu je macam malu jea . Tapi dia cakap keputusan kat tangan akuu ? So aku kene buat keputusan antara nak terima dia balik kea takk . 

Gaiss ?  Howww ? Bagi aku pendapatt ? 
p/s buntu :(

No comments:

Post a Comment